وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    مدیریت شهری تهران با تدابیر خاص سعی کرد تا از ترافیک مهر ماه همزمن با بازگشایی مدارس بکاهد اما غافل از این امر بود که ترافیک شبانه بیش از ترافیک روزانه مردم را آزار می دهد.
     
     
    به گزارش تیتر شهر؛ مدیریت شهری تهران با تدابیر خاص سعی کرد تا از ترافیک مهر ماه همزمن با بازگشایی مدارس بکاهد اما غافل از این امر بود که ترافیک شبانه بیش از ترافیک روزانه مردم را آزار می دهد. با توجه به تغییر دما و طولانی شدن شب با تغییر ساعت، ترافیک در ساعت پایانی شبانه روزی شدت گرفته و این امر سبب شده تا دیرگاه نیز در تهران شاهد شلوغی خیابان ها باشیم. از این رو برای بررسی این امر به سراغ محمد علیخانی، عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک رفتیم و این امر را از او جویا شدیم. 

    وی در این خصوص گفت: به طور کلی معتقدیم که ما می توانیم از تغییر ساعت یعنی اضافه کردن ساعت خدمات رسانی به شهروندان اضافه کنیم و تراکم ترافیک را تقسیم کنیم. 
     
    علیخانی ادامه داد: به این معنی که مثلا چه ایرادی دارد خدماتی که در سطح شهر وجود دارد را مجددا مطالعه و بازنگری کنیم تا یکسری از خدمات را تا سه نصف شب انجام دهیم.
     
    رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تهران افزود:  برخی از مردم علاقمندند زمانی که ترافیک در شب نیست و یا شب آرامش بیشتری دارد کارشان را دیر وقت انجام دهند؛ از این رو می توان آن ساعات در برخی از نقاط و صنوف تعریف شود و برخی از این خدمات استفاده کنند.
     
    وی بیان کرد: باید ترافیک را در ساعات مختلف تقسیم کنیم تا در ساعات به خصوص پیک ترافیک نداشته باشیم. این موارد در دست بررسی است و فکر میکنیم که می شود با تغییر ساعت یعنی اضافه کردن خدمات رسانی به مردم هم رضایتمندی آن ها را اضافه کنیم و هم آنکه ایجاد اشتغال کنیم و در کاهش ترافیک نقش داشته باشد که این اتفاق به نظر باید بیفتد. اگر ساعت خدمات رسانی را اضافه کنیم می توان از ترافیک در ساعات خاص بکاهیم

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی