وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - معاون شهرسازی و معماری شهرداری اهواز گفت: با توجه به جنس خاک در بیشتر شهرهای استان خوزستان، نیازمند الگوی استاندارد برای گودبرداری‌های ساختمانی هستیم.

    هدایت‌الله زارع‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: موضوع تخریب و گودبرداری از منظر حقوق عامه و مشکلات مرتبط از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، با توجه به اینکه گودبرداری یکی از پرخطرترین مراحل اجرایی در فرایند احداث ساختمان است، به منظور حصول اطمینان از اجرای اصولی و ایمن گودبرداری‌های ساختمان استفاده از پیمانکاران دارای تخصص گودبرداری، به‌طور قطع تأثیر بسزایی در کاهش خطرات احتمالی در سطح شهر خواهد داشت.

    وی افزود: پیرو دستورالعمل اجرایی ابلاغی سال ۱۳۹۲ از سوی وزارت راه و شهرسازی با هدف ساماندهی پیمانکاران گودبرداری، سازوکار اجرایی شرکت‌های ذی‌صلاح برای انجام امور تخریب و گودبرداری در حال تدوین است.

    معاون معماری و شهرسازی شهرداری اهواز با اشاره به اهمیت کیفیت در ساختمان‌سازی اضافه کرد: به منظور ارتقای کیفیت ساختمان نیاز است در تمام ارکان آن از طراحی تا اجرا، کیفیت و استانداردهای لازم رعایت شود، چراکه کیفیت طی فرایند حاصل می‌شود و نباید کیفیت را فقط در محصول جست‌وجو کنیم.

    زارع‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری نیازمند فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح دانش مهندسان و عوامل اجرایی پروژه‌های ساختمانی و آگاه‌سازی آن‌ها از آثار و تبعات مخرب یک بنای ناایمن و غیراستاندارد، به‌منظور افزایش سطح کیفی ساختمان‌های شهری هستیم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی