وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    آخرین تحولات بازار زمین و مسکن و نیز برنامه‌های دولت برای کنترل قیمت مسکن، هفته آینده با حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون عمران مجلس بررسی می‌شود.

    بررسی بازار مسکن در کمیسیون عمران مجلس، هفته آیندهبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، وزرای کشور، راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی هفته آینده میهمان کمیسیون های تخصصی مجلس هستند.

    بر این اساس هفته آینده مسائل و مشکلات شرکت رجا با حضور وزیر راه و شهرسازی در کمیسیون اجتماعی بررسی می شود.

    همچنین عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی و مسئولانی از سازمان برنامه و بودجه ،وزارت امور اقتصاد و دارائی، وزارت صنعت معدن و تجارت، مرکز آمار ایران و مرکز پژوهش های مجلس به منظور بررسی آخرین وضعیت و تحولات بازار زمین و مسکن، ارائه برنامه های دولت برای رونق تولید و کنترل قیمت و بهبود شاخص های بخش مسکن در نشست کمیسیون عمران خانه ملت حضور می یابند.

    کمیسیون اصل نود قانون اساسی نیز نشستی با مسئولان وزارت آموزش و پرورش برای بررسی نحوه نظارت بر فعالیت مدارس غیر دولتی و چگونگی گزینش معلمان برگزار می کند.

    کمیسیون ویژه حمایت از تولید و نظارت بر اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ نیز نحوه حمایت از تولید داخل و کالاهای ایرانی در حوزه وزارت راه و شهرسازی را با اولویت صنایع ریلی وهوایی با حضور وزیر راه و شهرسازی ، سازمان برنامه و بودجه کشور، اتاق های ایران، تعاون، اصناف، مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی کل کشور بررسی می کند.

    راهکارهای افزایش انضباط و اقتدار مجلس با حضور رؤسای سه فراکسیون، معاونت های رئیس مجلس و رئیس مرکز پژوهش ها در کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به بحث و بررسی گذاشته می شود و البته عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور نیز برای پاسخگویی به سوال تعدادی از نمایندگان میهمان این کمیسیون خواهد بود.

    وزیر جهاد کشاورزی هم جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از وکلای ملت به کمیسیون کشاورزی می رود . بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای « تحقیق و تفحص از عملکرد بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در پنج سال گذشته» نیز در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار دارد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی