وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: مطالعات بافت تاریخی شهر ارومیه در ۶ گام تهیه و بررسی می شود که مطالعات گام ششم در حال بررسی و در مراحل پایانی است.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ( آذربایجان‌غربی)، رسول عطائی در دوازدهمین جلسه کمیته راهبری مطالعات طرح تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه، اظهار داشت: مطالعات گام ششم شامل تهیه کاربردهای پیشنهادی و شبکه معابر و ضوابط و مقررات ساخت و ساز و مشوقهای مورد نیازطرح خواهد بود.

    معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، گفت: با اتمام مطالعات طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی شهر ارومیه ضوابط ساخت و ساز در جهت نوسازی مساکن موجود از نو طراحی خواهد شد و سعی بر آن است که حقوق مالکانه در آن حفظ شود.

    عطائی بیان کرد: مطالعات بافت تاریخی شهر ارومیه از یک سال گذشته آغاز شده  و این روند با جدیت دنبال می شود. 

    وی تاکید کرد:  مطالعات طرح تفصیلی ویژه بافت تاریخی شهر ارومیه با هدف ساماندهی بافت تاریخی شهر ارومیه با رویکردهای تامین پایداری مساکن موجود و نوسازی آنها و تامین خدمات مورد نیاز شهری و رونق گردشگری و اقتصادی و ارتقاء کبفیت محیطی و ایجاد هویت شهری و فرهنگی انجام می شود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی