وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - مدیرکل دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه به عنوان امین دولت سیزدهم و بازوی توانمند وزارت راه و شهرسازی با حمایت‌های وزیر راه و شهرسازی در هفته دولت از خدمات و تجهیزات منحصربفرد نوین و فناورانه " پروفیل سنج سطح راه (RSP) هفت لیزری رونمایی خواهد کرد.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، مجید اصلانزاده مدیرکل دفتر مهندسین مشاور شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در مسیر توسعه شرکت و ورود به بازارهای جدید و حضور اثرگذار در پروژه‌های عمرانی تجهیز شرکت و مراکز استان‌ها به تجهیزات نوین و فناورانه بروز دنیا را در دستور کار خود قرار داده است.

    اصلانزاده ادامه داد: دستگاه پروفیل سنج سطح راه (RSP) هفت لیزری برای ارزیابی ناهمواری روسازی راه، ارزیابی ناهمواری روسازی باند پرواز فرودگاه، ارزیابی مشخصات هندسی مسیر و ارزیابی بافت درشت روسازی (Macrotecture) مورد استفاده قرار می‌گیرد.

    وی اضافه کرد: این دستگاه با بهره‌گیری از فرآیند لیزر و دستگاه دوربین پیشرفته قادر است خصوصیات هندسی مسیر، شامل شیب طولی و عرضی و شعاع قوس و مختصات جغرافیایی، بافت درشت سطح روسازی و شیار افتادگی از دیگر پارامترهایی است که با این دستگاه با توجه به ترافیک محور مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی