وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    سرپرست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان گفت: اساتید هنر از ژاپن، برزیل، انگلستان، فرانسه و برخی اساتید داخلی برای حضور در مدرسه تابستانی اصفهان برای ارائه راهکار حل مشکل زاینده‌رود گرد هم می‌آیند.

    رامین مدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در خصوص راه‌اندازی مدرسه تابستانی اصفهان با موضوع زاینده‌رود اظهار کرد: مدارس تابستانی به این دلیل راه‌اندازی می‌شوند تا برنامه‌های آموزشی که مصوبات لازم را ندارد یا در نمودار و جدول درسی رسمی دانشگاه‌ها قرار ندارند اما از مسائل ضروری جامعه هستند را پوشش دهند.

    وی افزود: مدارس تابستانی، امکان همکاری‌های بین‌المللی به صورت گسترده‌تر از فعالیت دانشگاه‌ها را برای دانشگاه‌ها فراهم می‌کند؛ مشکل زاینده‌رود نیز یکی از مسائل حیاتی است که باید به آن پرداخته شود و طبق رسالتی که برای دانشگاه هنر تعریف شده، این دانشگاه در نظر داشته که در این موضوع ورود کند.

    سرپرست دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر اصفهان با اشاره به موضوع مورد بررسی در خصوص معضل رودخانه زاینده‌رود گفت: این مدرسه، عدم وجود رودخانه به صورت دائمی و تأثیراتی که بر روی حیات شهری می‌گذارد را بررسی می‌کند و به ارائه راه‌کار برای حل آن می‌پردازد، به این منظور از برخی اساتید برجسته داخلی و خارجی دعوت شده است.

    وی عنوان کرد: با فراخوان عمومی که برای دانشجویان زده شده است در سطح اروپا از کشورهای مختلف 13 نفر و در سطح ملی از سراسر کشور 50 نفر در این مدرسه حاضر می‌شوند، اساتید این مدرسه نیز از کشورهای ژاپن، برزیل، انگلستان، فرانسه، دانشگاه تهران، دانشگاه هنر تهران، دانشگاه هنر اصفهان و دانشگاه علم و صنعت حضور دارند.

    مدنی تصریح کرد: زمان شروع به کار مدرسه از یکم شهریورماه خواهد بود و هشتم شهریور خاتمه می‌یابد؛ در انتها با ارائه ایده‌های برتر و راه‌حل‌ها و همچنین نمایشگاه، کار برنامه به اتمام می‌رسد.

    وی در پایان گفت: هدف ما این است تا بتوانیم وضعیت جدید اصفهان را درست درک کرده و درست تحلیل کنیم و ایده‌های خوبی را مبتنی بر تجارب کشورهای دیگر به دست آوریم و در اختیار دولتمردان و دستگاه‌هایی که برای مسأله زاینده‌رود به آن نیاز دارند، قرار دهیم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی