وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - به نقل از فارس، معاون شهرسازی و معماری اداره راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تهیه طرح جامع شهر اصفهان به رفع مشکلات در بخش‌های مختلف شهری کمک می کند، گفت: این طرح در حال حاضر در مرحله انتخاب مشاور قرار دارد.

    حمید بنائیان معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تهیه طرح جامع شهر اصفهان یکی از برنامه‌های اصلی و مهم معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی است که به زودی قرارداد آن منعقد خواهد شد. 

    وی خاطرنشان کرد: آخرین طرح جامع شهر اصفهان مربوط به سال ۱۳۶۹ است و حالا بیش از ۳۰ سال طول کشیده تا این طرح مجدد بازنگری شود.   

    بنائیان افزود: در این راستا جلساتی برگزار شده است و اکنون در حال انتخاب مشاور طرح هستیم.   

    معاون شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان، طرح جامع شهر اصفهان را یکی از مهم‌ترین امور معاونت شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان دانست و گفت: تهیه طرح جامع اصفهان، کمک می‌کند مشکلاتی که در بخش‌های مختلف شهر وجود دارد در قالب این طرح حل و فصل شده و به نتیجه برسد تا محیط بهتری برای شهروندان اصفهانی فراهم شود.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی