وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: قزوین اولین استان در اجرای طرح TOD و توسعه بر اساس حمل و نقل شهری است.

     

    به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، مسعود حق لطفی درجلسه امضاء تفاهم نامه اجرای تراموای شهری قزوین که روز سه شنبه با حضور هیئت چینی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: در جلسه ای با وزیر راه و شهرسازی بر استراتژی حمل و نقل درون شهری تاکید جدی شد تا استانها آن را اجرایی کنند.
    وی اضافه کرد: کیفیت زندگی شهری و حمل و نقل عمومی ازسوی وزیر مورد توجه ویژه قرار دارد ودر این زمینه قزوین اولین استانی است که در حمل و نقل عمومی و TOD آماده اجرای طرح شده و امیدواریم تا پایان امسال مطالعات آن تکمیل شود.  
    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآورشد: علت انتخاب قزوین برای اجرای طرح های مهم توسعه شهری بر اساس حمل و نقل ظرفیت های این شهر است که با جاذبه های تاریخی، فرهنگی و شهری می تواند الگویی مناسب برای سایر شهرهای کشور باشد.
    حق لطفی بیان کرد: توسعه ایستگاه راه آهن با حمایت استانداری قزوین، راه و شهرسازی و مدیریت و برنامه ریزی در دستور کار است و عملیاتی شده است.
    تراموا در طرح ترافیک شهری دیده شده است
    مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اظهارداشت: در طرح جامع ترافیک شهری موضوع تراموا دیده شده تا بتوانیم ترافیک شرق و غرب و سپس شمال به جنوب را روان کنیم و شرایط بهتری برای تردد درون شهری مردم مهیا شود.
    سرهنگ داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین هم در این جلسه گفت: اجرای طرح تراموای شهری می تواند به جاذبه های گردشگری شهر قزوین اضافه کرده و شرایط بهتری را برای تردد شهری ایجاد کند.

    وی تصریح کرد: ۷۰ درصد ترافیک شهر قزوین مربوط به ساکنان غرب است که اجرای تراموا در این محور میتواند مشکلات تردد درون شهری را حل کند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی