وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    یکی از مشکلات اساسی اعضای شورای پنجم شهر تهران با اصولگرایان شوراهای دوم، سوم و چهارم مصوبه برج باغا بود که در همان روزهای ابتدایی آغاز به کارشان آن را لغو کردند. مصوبه ای که حالا مشخص که از سوی شهرداری ابلاغ نشده است.

    پشت پرده عدم ابلاغ لغو مصوبه برج باغ ها چیست؟/ سودهای میلیاردی به جیب چه کسانی می رود؟

    به گزارش تیترشهر: مصوبه برج باغ ها مصوبه ای بود که مهدی چمران در سالهای ابتدایی حضورش در شورای شهر تهران به جد دنبال آن بود. مصوبه ای که بعد از گذشت چند سال از تصویبش مورد اعتراض شدید امثال محمد سالاری قرار گرفت.

    حتی در روزهای پایانی شورای شهر چهارم چمران نیز درخواست اصلاح مصوبه را داشت گفت: شاید من اشتباه کردم.

    اما شورای پنجمی ها در اولین مصوبات خود رای به لغو این مصوبه دادند و حالا خبر رسیده که این لغو مصوبه از سوی شهرداری تهران ابلاغ نشده است.

    این موضوع امروز مورد اعتراض اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت. در همین زمینه محمد سالاری گفت: کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران امروز در جلسه مشترکی که با مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران داشتند نسبت به عدم ابلاغ مصوبه شورا مبنی بر لغو مصوبه برج باغ ها اعتراض کردند.

    رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران اظهار داشت: شورای پنجم شهر تهران در اواخر سال گذشته نسبت به تصویب مصوبه ای مبنی بر لغو مصوبه برج باغ ها موضوع مصوبه سال 1383 اقدام کرد و این مصوبه در هیات تطبیق فرمانداری تهران مورد تایید قرار گرفت و می بایست بلافاصله توسط شهرداری تهران ابلاغ می شد تا هیچ پروانه ای برای ساخت و ساز در باغ ها صادر نشود.

    وی ادامه داد: اما متاسفانه علی رغم پیگیری های کمیسیون شهرسازی و معماری و همچنین کمیسیون سلامت ،هنوز شهرداری تهران نسبت به ابلاغ این مصوبه اقدام نکرده است.در همین راستا امروز کمیسیون های شهرسازی و معماری و سلامت و محیط زیست جلسه ای را با مدیران معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری تهران برگزار کردند ودر این جلسه مقرر شد شهرداری هر چه سریع تر نسبت به ابلاغ لغو مصوبه برج باغ ها اقدام کند.

    سالاری افزود:همچنین در این جلسه مقرر شد شهرداری تهران تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری طرح جایگزین مصوبه برج باغ (نحوه بارگذاری در باغات) را به شورای شهر و شورای عالی شهرسازی و معماری کشورجهت تصویب ارائه کند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی