وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبه قبلی شورا با عنوان شهر دسترس پذیر به خوبی اجرا نمی شود و گویا افراد معلول فراموش شده اند.
     

    گلایه های عضو روشندل شورای چهارم از وضعیت نابسامان تهران برای نابینایانبه گزارش تیترشهر: علی صابری عضو پیشین شورای اسلامی شهر تهران در سیزدهمین جلسه رسمی شورای شهر که امروز(یکشنبه) برگزار شد، اظهار کرد: از شهردار جدید شهر تهران می‌خواهیم که انتخاب مشاور برای پیگیری نحوه اجرای ۳ مصوبه مناسب سازی شهر برای معلولان و نابینایان، شهر دوستدار کودک و همچنین مصوبه شهر دوستدار سالمند را همچون دوره قبل در دستور کار خود قرار دهد.

     

    وی افزود: در دوره چهارم شورای اسلامی شهر تهران قالیباف شهردار سابق به پیشنهاد ما مبنی بر انتخاب فردی به عنوان مشاور خود برای رسیدگی به مصوبات فوق عمل کرد و هم اکنون نیز این در خواست را از شهردار فعلی و شورای شهر پنجم داریم.

     

    عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران خاطر نشان کرد: در تبصره ۲ مصوبه شهر دسترس پذیر برای نابینایان و معلولان، ضمن بیان مسئولیت و تخصیص بودجه، باید سیاست اجرایی آن در سیاست گذاری برنامه شهرداری مشخص شود.

    صابری ادامه داد: از اعضای شورای پنجم نیز خواهان انتصاب فردی با اختیارات و مسئولیت‌های مشخص هستیم تا در جایگاه مشاور، فعالیت‌های میان بخشی را دنبال کند.

    وی تاکید کرد: گویا مصوبات فوق در خصوص شهر، موضوع شهر دسترس پذیر معلولان را در بر نمی‌گیرد و در این رابطه نیازمند مصوباتی هستیم که ضمانت اجرایی داشته باشند

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی