وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی گفت: در مجموع ۱۵ هزار واحد مسکن در این زلزله تخریب شد، برنامه ریزی ها برای پروژه های آسیب دیده به ویژه در بخش مسکن مهر در دستور کار است.

    تین‌نیوز | 

    مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی گفت: در مجموع ۱۵ هزار واحد مسکن در این زلزله تخریب شد، برنامه ریزی ها برای پروژه های آسیب دیده به ویژه در بخش مسکن مهر در دستور کار است.
    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، قاسم بی نیاز گفت: وزیر راه و معاونانشان هم به این مناطق سفر کردند و ضمن اینکه جلساتی در همین رابطه برگزار خواهد شد، برنامه ریزی ها برای پروژه های آسیب دیده به ویژه در بخش مسکن مهر را خواهند داشت.

    بی‌نیاز تصریح کرد: در مجموع ۱۵ هزار واحد مسکن در این زلزله تخریب شده و ۱۵ هزار نیز باید بازسازی و تعمیر شود.

    مدیرکل روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: شهرستان سرپل ذهاب دو پروژه ۵۷۶ و ۲۰۰ واحدی مسکن مهر دارد که پروژه ۲۰۰ واحدی حداقل آسیب را دیده ولی اسکلت پروژه ۵۷۶ واحدی سالم است اما قابل استفاده نیست و عمده هموطنان بیرون از خانه ها به سر می برند و باید به فکر ساکنان این ۵۷۶ واحد باشیم.

     

    معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: امروز نیاز اصلی زلزله زدگان منطقه غرب کشور کانکس است و با ارسال آن به منطقه می‌توان دغدغه اسکان موقت زلزله زدگان را مرتفع کرد.

    برنامه ریزی برای اسکان موقت خانوده های زلزله زده در حال انجام است/ نیازهای اولیه خانواده های روستایی زلزله زده برطرف شدهبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار سرتیپ پاسدار علی اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره آخرین کمک‌‌‌‌های امدادی نیروی زمینی سپاه به مناطق زلزله زده اظهار داشت: شرایط منطقه در حال بهبود بوده و این نیرو تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفته است.

    معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه در کنار سایر دستگاهها، سازمان ها، نهادها و نیز مردم عزیز کشورمان در تلاش بوده است تا اقدامات مؤثر و تعیین کننده ای برای امداد رسانی به زلزله زدگان را انجام دادند.

    وی افزود: از ساعات اولیه وقوع این حادثه یگان های امدادی و ویژه نیروی زمینی سپاه همراه با سردار پاکپور فرمانده نیرو به کمک زلزله زدگان شتافتند.

    معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه مرحله جدید عملیات آوار برداری با جدیت توسط نیروی زمینی سپاه پیگیری می شود، بیان کرد: ۴ گروه مهندسی مستقر نیروی زمینی سپاه با بیش از ۱۰۰۰ دستگاه لودر و بیل و ادوات مهندسی با کمک سایر یگان ها در حال آوار برداری برای خارج کردن اموال، امکانات و وسایل مردم و نیز احشام از زیر آوار هستند.

    سردار پورجمشیدیان اضافه کرد: ۶ بیمارستان صحرایی و سیار نیروی زمینی سپاه در اسلام آباد، جوانرود، سر پل ذهاب و روستاهای کوئیک مجید و سراب ذهاب همچنان فعال و با استقرار امکانات و کادر پزشکی، پیراپزشکی و روانشناسی به ارائه خدمات درمانی به مردم زلزله زده می پردازند.

    وی افزود: مرحله اسکان اضطراری به پایان رسیده و برنامه ریزی برای اسکان موقت خانواده های زلزله زده در حال انجام است.

    معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با توزیع امکانات رسیده به منطقه در حال حاضر نیازهای خوراک، چادر و پوشاک اولیه خانواده های روستایی زلزله زده برطرف شده است، گفت: امروز نیاز اصلی زلزله زدگان منطقه غرب کشور کانکس است و با ارسال کانکس به منطقه می توان دغدغه اسکان موقت زلزله زدگان را مرتفع کرد.

    وی با اشاره به اینکه ست کانکس های سرویس بهداشتی و حمام توسط نیروی زمینی سپاه در حال انتقال به منطقه است؛ عنوان داشت: آنچه هم اکنون در مجموعه نیروی زمینی سپاه از سرویس دستشویی و حمام پیش ساخته وجود دارد برابر دستور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حال انتقال به منطقه است و إن شاء الله از امروز شاهد ورود تدریجی آنها به منطقه خواهیم بود.

    سردار پور جمشیدیان افزود: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده قرار است در هر روستا تعدادی از ست سرویس بهداشتی و حمام سیار مستقر کرده تا نیازمندی مردم در این زمینه پاسخ داده شود.

    وی در پایان با اشاره به تقسیم کار صورت پذیرفته بین دستگاهها و نیروهای مسلح در امر امداد و خدمت رسانی به مردم زلزله زده از جمله واگذاری امداد شهرها به ارتش و واگذاری امداد و خدمت رسانی روستایی به سپاه و بسیج خاطرنشان کرد: تا پایان در کنار مردم عزیز غرب کشور خواهیم بود و با جدیت برای رفع نگرانی مردم غیور این منطقه تلاش خواهیم کرد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی