وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ساخت ۳۷۵ مسجد و نمازخانه بین راهی در کشور، گفت: با ساخت این تعداد، مساجد ونمازخانه های بین راهی به بیش از سه هزار باب افزایش می یابد.

     

    حجت‌الاسلام جواد نیسی، در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان از ساخت ۳۷۵ مسجد و نمازخانه بین راهی در کشور خبر داد و گفت: این مساجد با مشارکت بخش خصوصی و ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی در حال ساخت و آماده بهره‌برداری هستند.

     

    وی با اشاره به فعالیت ۲۶۵۰ مسجد و نمازخانه بین راهی در کشور، اظهار کرد: از آمار مذکور، ۱۷۰۱ نمازخانه، ۲۵۲ سکو و ۶۹۷ باب نمازخانه تحت پوشش سازمان‌ها و ادارات استانی و ۶۳۰ باب هم مجتمع فرهنگی و مذهبی هستند که در اتوبان‌ها و آزادراه‌ها، فرودگاه‌ها و پایانه‌های حمل و نقل فعالیت دارند.

     

    دبیر ستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی توجه به تجهیزات داخلی مساجد و نمازخانه‌های بین راهی و رفع مشکلات سرویس‌های بهداشتی آن‌ها را یکی از سیاست‌های کاری این ستاد برشمرد و اظهار کرد: در بحث نظارت بر بهداشت مساجد و نمازخانه‌های بین راهی سازمان راهداری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت نفت نظارت دارند.

     

    نیسی گفت: دستور العملی به همه شرکت ها، دستگاه ها و نهادهای خصوصی و دولتی ارسال شده است که در صورت ساخت اتوبان، آزاد راه، جاده، فرودگاه و بندر از سوی آن ها باید جانمایی برای ساخت نمازخانه و مسجد در آن ها نسبت به دیگر امور اولویت داشته باشد.

     

    دبیرستاد اقامه نماز وزارت راه و شهرسازی خاطر نشان کرد: از مردم خواسته شده است که انتقادات و پیشنهادات‌شان در مورد مساجد بین راهی را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۰۷۰ اطلاع دهند، تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی