وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

     برگزاری دهمین کنفرانس ملی بتن در مهرماه/معرفی طرح‌های بتنی برتر کشور

    اقتصاد ایران: دهمین کنفرانس ملی بتن و شانزدهمین همایش روز بتن (بزرگداشت استاد احمد حامی)، 15 و 16 مهرماه امسال به همت انجمن علمی بتن ایران و با همکاری مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می‌شود.

    به گزارش ایسنا، کنفرانس ملی بتن فضایی مناسب برای ارائه پژوهش‌ها و تحقیقات علمی اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه‌ها و همچنین سایر مراکز تحقیقاتی و پژوهشی در حوزه تکنولوژی بتن و طراحی و اجرای سازه‌های بتنی است. نتایج این تحقیقات می‌تواند در فعالیت‌های اجرایی و پروژه‌های عمرانی و زیربنایی کشور که دست‌اندرکاران آن‌ها نیز در این کنفرانس شرکت دارند، مورد استفاده قرار گرفته و راه‌های ارتباط صنعت و دانشگاه هموارتر شود.

    "تحلیل و طراحی سازه‌های بتنی (کد A)"، "تعمیر و تقویت و به‌سازی سازه‌های بتنی (کد B)"، "تکنولوژی بتن (کد C)"، "دوام و پایائی بتن و سازه‌های بتنی (کد D)"، "افزودنی‌های بتن و مواد کمکی مرتبط با بتن و سازه‌های بتنی (کد E)"، "اجرای سازه‌های بتنی (انبوه‌سازی، صنعتی‌سازی، پیش‌ساختگی، ساخت بتن، حمل و ریختن، تراکم، عمل‌آوری و بتن آماده) (کد F)"، "بتن و محیط زیست (توسعه پایدار) (کد G)"، "مدیریت اجرای سازه‌های بتنی و مدیریت دانش (مستند سازی) و آموزش مهندسی در زمینه بتن و سازه‌های بتنی (کد H)" از جمله محورهای این کنفرانس علمی محسوب می‌شوند.

    در این کنفرانس ضمن معرفی طرح‌های بتنی برتر کشور، از  برگزیدگان مسابقات ملی بتن و پایان‌نامه برتر تقدیر به‌عمل می‌آید.

    برگزاری کارگاه‌های تخصصی و آموزشی نظری و عملی، برگزاری سخنرانی‌های عمومی و تخصصی و برپایی نمایشگاه از برنامه‌های جانبی این کنفرانس ملی است.

    علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به وب‌سایت www.concreteday.ir مراجعه کنند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی