وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمارشهر: با توجه به خدمات حمل و نقل عمومی ، نقش و مسئولیت های ارائه دهندگان حمل و نقل عمومی همان است که برای دولت های محلی توصیف شده است. با این حال ، از آنجا که ارائه دهندگان حمل و نقل ممکن است منبع مالی اختصاصی برای عملیات نداشته باشند و ممکن است برای تأمین بودجه به دولت های محلی وابسته باشند ، مشاوره اولیه در مورد در دسترس بودن منابع حتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

    منابع و نهادهای نظارتی

    توصیه های طرح حمل و نقل می تواند دامنه وسیعی از منابع طبیعی و اجتماعی را تحت تأثیر قرار دهد. در نتیجه ، دخالت زود هنگام منابع و نهادهای نظارتی در تدوین برنامه حمل و نقل می تواند به شناسایی محدودیت هایی کمک کند که به طور بالقوه می توانند اجرای پروژه های آینده را به دلیل الزامات نظارتی ، تأثیر برنامه یا نیازهای مالی منع کنند.

    شهروندان و جوامع

    شهروندان و جوامع به عنوان "مشتری" سیستم و همچنین افرادی که ممکن است تحت تأثیر تغییرات پیشنهادی قرار بگیرند ، منبع مهمی در تدوین برنامه های حمل و نقل هستند. برنامه های ایالت ، برنامه های حمل و نقل از راه دور در کلانشهرها و برنامه های راهرو به طور خاص برای اطلاع از تدوین برنامه نیاز به مشارکت عمومی دارند. مشارکت باید از یک ساکن متوسط گرفته تا انجمن های مدنی محله یا مدنی ، رهبران جامعه و نمایندگی جامعه تجاری ، مانند اتاق های بازرگانی باشد. برای برنامه های بزرگتر حمل و نقل ، ایجاد یک گروه مشاوره رسمی برای شهروندان توصیه می شود.

    انواع برنامه های حمل و نقل

    برنامه های حمل و نقل از نظر رویکرد ، محتوا و دامنه بسیار متفاوت هستند که توسط پوشش جغرافیایی ، مقیاس و بازه زمانی تعیین می شوند. چهار برنامه اساسی برای حمل و نقل وجود دارد:

    • برنامه های حمل و نقل در سراسر کشور

    • برنامه های حمل و نقل دوربرد منطقه شهری

    • برنامه های حمل و نقل محلی

    • برنامه های راهرو

    برنامه های حمل و نقل در سراسر کشور

    برنامه های حمل و نقل در سراسر کشور ، که توسط DOT های ایالتی تهیه می شوند ، زمینه هماهنگی برای جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل ها برای پشتیبانی از برنامه ریزی ، برنامه ریزی و تصمیمات توسعه پروژه را فراهم می کنند. یکی از نیازهای اساسی تدوین برنامه ، هماهنگی با مردم و سایر نهادهای دارای صلاحیت قانونی است. میزان هماهنگی لازم با سایر نهادهای برنامه ریزی حمل و نقل در تهیه این طرح بر اساس مقیاس و پیچیدگی بسیاری از مسائل ، از جمله مشکلات حمل و نقل است. نگرانی های ایمنی و اهداف استفاده از زمین ، اشتغال ، اقتصادی ، زیست محیطی و مسکن و توسعه جامعه در داخل ایالت. این برنامه ها معمولاً به عنوان مختصر ، خلاصه یا حاوی اطلاعاتی در مورد در دسترس بودن منابع مالی و سایر منابع مورد نیاز برای اجرای این طرح هستند ، اگرچه برنامه های ایالتی ، برخلاف برنامه های حمل و نقل از راه دور در کلانشهرها ، برای تعیین احتمال وجود بودجه و منابع مورد نیاز نیستند. بودجه برای اجرای طرح. برنامه های دولت به طور منظم ارزیابی می شوند و به صورت دوره ای به روز می شوند تا اولویت ها و نیازهای تغییر یافته در سراسر کشور را منعکس کنند. طرح های ایالتی ماهیت چند فضایی دارند. آنها برای مسافرت ، کالا و جابجایی بار حداقل برای یک افق برنامه ریزی 20 ساله مورد بررسی قرار می گیرند. این برنامه ها به طور فدرال موظفند موارد زیر را در نظر بگیرند:

    • نشاط اقتصادی

    • ایمنی و امنیت

    • دسترسی و تحرک

    • کیفیت محیطی

    • کیفیت زندگی

    • اتصال سیستم

    • کارایی سیستم

    • حفظ سیستم

    علاوه بر این ، DOT های ایالتی موظفند نظرات مقامات منتخب به نمایندگی از دولت های محلی و نگرانی های دولت های قبیله ای بومیان آمریکا و آژانس های مدیریت اراضی فدرال را که صلاحیت زمین در مرزهای ایالت را دارند ، در نظر بگیرند. این طرح با ایالتها و شهرستانهای مجاور و در صورت لزوم مرزهای بین المللی هماهنگ می شود. این روش به روشی منطبق با روند برنامه ریزی کلانشهرهای انجام شده توسط MPO ها انجام می شود. طبق حکم فدرال ، برنامه های کل کشور با برنامه ریزی کیفیت هوا هماهنگ می شوند و تجزیه و تحلیل مطابقت مطابق با قانون هوای پاک را ارائه می دهند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی