وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    معین

    نجف آباد- رئیس شورای شهر اصفهان گفت: اگر در موضوع شهرسازی و معماری سامان صحیح و مناسبی داشتیم، امروز شاهد تکرار مصیبتی مانند زلزله غرب کشور و آثار مخرب آن نبودیم.

    به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف آباد، فتح الله معین در همایش روز شهرسازی دانشکده هنر، معماری و شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با بیان این مطلب افزود: ما به حق در بسیاری از زیرساخت ها و امکانات از کشوری مانند عراق پیشرفته تر هستیم و نباید در حادثه ای که هر دو کشور تقریبا به یک میزان درگیر آن شدند، همسایه ما تلفات انگشت شماری داشته باشد و ما دچار مصیبتی عظیم.

    وی امور مربوط به شهرسازی و ساختمان سازی را از اصول مرتبط و مورد نیاز در خصوص رشد جمعیت و  گسترش شهرنشینی دانست و بیان داشت: تا وقتی برای این رشته مهم و اصولی دنبال کار کارشناسی و اقدام علمی موثر نباشید، بروز چنین مصیبت هایی دور از انتظار نخواهد بود.

    رئیس شورای شهر اصفهان با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله اخیر غرب کشور اظهار داشت: امیدواریم در آینده با تقویت ارتباط مجامع دانشگاهی و فارغ التحصیلان شهرسازی با مجموعه های تصمیم ساز و اجرایی در کشور، شاهد کاهش آثار بلایای طبیعی باشیم.

    اجرای ۲۰ پروژه مشارکتی با همکاری شهرداری اصفهان

    مهران مجلسی رئیس دانشگاه جامع آزاد اسلامی واحد نجف آباد نیز پیش از سخنان معین با خیر مقدم به مسئولان، اساتید و دانشجویان حاضر در سالن آمفی تئاتر دانشکده هنر اظهار داشت: از حدود بیست طرح مشترکی که این دانشکده با شهرداری اصفهان عقد قرارداد کرده، سه مورد به نتیجه رسیده و ۲ طرح کلان نیز مراحل مختلف اداری و عقد قرارداد خود را پشت سر می گذارند.

    مجلسی با اشاره به تحصیل حدود دوهزار و پانصد دانشجو در رشته ها و مقاطع مختلف این دانشکده و حضور ۲۰ عضو هیات علمی در این مجموعه اعلام داشت: بستر مناسبی در این دانشگاه برای گسترش کمی و کیفی همکاری ها با مجموعه شهرداری ها فراهم شده و همزمان در تلاش هستیم که ۱۷کد رشته مرتبط را نیز در مقطع تحصیلات تکمیلی افزایش دهیم.

    در ابتدای این برنامه هم عباس صنیع زاده از اساتید شهرسازی استان طی سخنرانی خود به موضوع عرصه های اشتغال در حرفه شهرسازی پرداخت.

    طغیانی عضو و رئیس کمیسیون عمرانی و شهرسازی شورای شهر اصفهان، کیهانی مدیر منطقه دو شهر اصفهان و گودرزی رئیس شورای شهر نجف آۤباد از دیگر حاضرین در این برنامه هستند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی