وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

      سرپرست اداره معماری و طراحی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین از برداشتن گام اساسی در راستای رفع موانع و تحقق دستورالعمل اجرایی نما و منظر شهری قزوین در کمیسیون ماده ۵ شهر قزوین خبر داد.

    به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، فاطمه اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: پیرو بند ۸ مصوبه کمیسیون طرح تفصیلی شهر قزوین مبنی بر تصویب کلیات دستورالعمل اجرایی نما و منظر شهری گام اساسی در راستای این موضوع برداشته شد.

    فاطمه اسماعیلی

    وی در ادامه افزود: با ارائه گزارش دبیرخانه کمیته ارتقای سیما و منظر در خصوص مفاد هفتگانه، مبنی بر بررسی مباحث حقوقی، کاربردی و ارشادی، اقتصادی، آسیب‌شناسی طرح‌های گذشته و در نظر گرفتن مباحث ایرانی اسلامی، ضوابط تشویقی و مواردی دیگر در این جلسه در خصوص رفع موانع آن تصمیماتی اتخاذ شد.

    وی با بیان این مطلب که دبیرخانه کمیته ارتقای سیما و منظر شهری با بررسی موارد اشاره شده و ارائه مستندات و پیشنهادات و همچنین تجربیات استان‌های دیگر در خصوص اجرای ضوابط و مقررات سیما و منظر شهری و الزامات اجرایی آن‌ها بیان کرد:

    در جلسه بر ابلاغ هرچه سریع‌تر دستورالعمل مربوطه جهت ساماندهی نماهای شهری در گام نخست و پایان دادن به اغتشاشات بصری و ایجاد هماهنگی در نما و منظر شهری تأکید شد که پس از بحث و بررسی اعضای کمیسیون مقرر گردید جهت بررسی بیشتر توسط شهرداری مربوطه در جلسه آتی کمیسیون مطرح گردد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی