وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    آکادمی بین‌المللی فناوری در هنر و معماری "آرتک" دومین سمپوزیوم معماری پویا برگزار می‌کند.

     کارگاه طراحی تا ساخت یک سازه پنتوگرافیک از جمله برنامه‌هایی است که در دومین سمپوزیوم معماری پویا اجرا می‌شود.

    در این کارگاه ٣ روزه یک سازه پنتوگراف (قیچی سان باز و بسته شونده) را از مرحله تئوری، طراحی و مدل سازی پارامتریک شروع کرده و با آنالیزهای مربوطه به ساخت نمونه یک به یک آن خواهند رسید.

    علاقه‌مندان در این دوره مباحثی چون: از صفر تا صد طراحی یک سازه پنتوگرافیک از قبیل، طرح یک پروژه، آموزش تئوری سازه، مدل‌سازی پارامتریک  و سه‌بعدی(Rhino + Grasshopper)،  آنالیز سازه‌ای (Karamba)،  ساخت ماکت کوچک مقیاس و ساخت مدل یک به یک مطرح می‌شود.

    در این سمپوزیوم دکتر مازیار آصفی، دارای دکترای تکنولوژی معماری از دانشگاه لیورپول انگلستان، دانشیار دانشگاه هنر اسلامی تبریز و استاد مدعو دانشگاه رایرسون کانادا و آکادمی آرتک سخنرانی خواهد کرد.

     داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ و ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ارﺷﺪ در رشته‌های ﻣﻌﻤﺎری، ﺗﮑﻨﻮﻟﻮژی ﻣﻌﻤﺎری و ﻋﻤﺮان،  شرکت‌های مشاور در زمینه سازه‌های تغییر فرم پذیر، علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی سرپناه‌های ﻣﻮﻗﺖ و ﺳﺮﯾﻊ،  علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی پل‌های اﺿﻄﺮاری،  علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی جرثقیل‌ها، پل‌ها، برج‌ها، و دکل‌های ﺑﺎز و ﺟﻤﻊ ﺷﻮﻧﺪه و  علاقه‌مندان ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ در زمینه‌ی ﻣﺒﻠﻤﺎن‌ﻫﺎی ﺑﺎز و ﺑﺴﺘﻪ ﺷﻮﻧﺪه می‌توانند حضور یابند.

    دومین سمپوزیوم معماری پویا پنجم الی هفتم اردیبهشت ماه سال جاری همه روزه از ساعت 9 الی 21  تهران، پژوهشگاه نیرو شهرک غرب برگزار می‌شود.

    علاقه‌مندان به حضور در این سمپوزیوم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره‌های ٠٢١٢۶۴۵٧٣۵۴  –  ۰۹۲۲۸۲۶۴۵۳۷ تماس حاصل نمایند.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی