وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
     
    استاندار یزد با اشاره به ضرورت به‌کارگیری روش‌های علمی برای اقدام در حوزه‌های مختلف، گفت: یزد از گذشته در معماری، سازگاری با طبیعت و استفاده از آب علمی رفتار کرده است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمود زمانی قمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یزد با تأکید بر منابع آبی و عنصر انرژی، گفت: امروزه مدل دقیق حکمرانی علمی مطرح می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه مسئله ما فقط در حوزه آب و انرژی نیست و در حوزه‌های مختلف دیگر نیز مطرح است، افزود: طبیعتاً باید یک بازنگری دقیق در همه حوزه صورت بپذیرد و از اینکه ما واقعاً تصور کنیم که همه‌چیز را میدانیم، درست نیست و در حال حاضر مسائل پیش رو، ما را متوجه این عمل کرده است.

    استاندار یزد بابیان اینکه عالم هستی عالم علت و معلول است، تصریح کرد: در هر بخشی که عمل و حکمرانی کنیم باید منتظر محصول همان حکمرانی در هر بحث و ساحتی باشیم و خوشبختانه استان یزد از گذشته نیز در معماری، سازگاری با طبیعت و استفاده از آب علمی رفتار کرده است.

    زمانی قمی اظهار داشت: چنانچه مسئله گردشگری در استان مطرح شود و بتواند یک مسیر نجات برای اقتصاد و توسعه استان باشد، مشخص می‌شود راه را اشتباه نرفته‌اند و ما باید زمینه‌های آن را به وجود بیاوریم و تمام اجزاء و جوارحی که مسائل اجتماعی را شکل و کنترل می‌کنند باید گفته‌های امثال شمارا نیز بشنوند.

    این مقام مسئول با اشاره به اینکه قبل از گفتگوی با عموم و مردم، گفتگوی با افراد تصمیم‌گیرنده ضروری‌تر است و باید آن‌ها بپذیرند و بعد گفتگوی با جامعه را شروع کنیم، ابراز داشت: شاید اعتماد کم باشد؛ اما باید گفتگو شروع شود و صاحبان تریبون چنانچه جمعیت خود را آنالیز کنند بهتر می‌توانند تصمیم بگیرند.

    وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام‌های ما از یک‌بخشی به بخش‌های دیگر کمتر عبور می‌کند و عمدتاً دریکی مرزها و حصارهایی به بن‌بست می‌خورد و چنانچه پیام فراگیر، شفاف باشد و پیام‌دهنده نیز ویژگی‌هایی را داشته باشد، جامعه پذیرا است و ما نباید نگران باشیم و باید در همه ساحت‌ها و بخش‌ها ازلحاظ روش و اعتقادات تجدیدنظر کنیم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی