وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی

    معمار شهر - معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: به طرف روس‌ها فشار آورده‌ایم که نهایتا در 6 ماه اقدامات فنی برای پروژه راه‌آهن رشت- آستارا را انجام و پیشنهادات طراحی خود را ارایه دهند، در ایران هم این پیشنهادات به تصویب برسد. بنابراین روس‌ها در بازه زمانی 6 ماهه باید هم برآورد قیمتی و هم طراحی را ارایه دهند.

    خیرالله خادمی، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در گفت‌وگو با ایلنا درباره آخرین اقدامات روس‌ها برای علمیاتی‌سازی پروژه راه‌آهن رشت- آستارا اظهار داشت: قرارداد اولیه راه‌آهن رشت- آستارا با روس‌ها منعقد شده و پس از آن روسیه درخواست فرصت مطالعاتی داشته تا برآورد ریالی برای اجرای پروژه‌ها را به ایران ارایه دهد. وی ادامه داد: مجری طرف روس برای این پروژه از مسیر بازدید داشته و اجرای پروژه در جریان است و مهلت زمانی برای تهیه نقشه به مجری طرف روس داده شده است. معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به مدت زمان این مهلت داده شده، گفت: به طرف روس‌ها فشار آورده‌ایم که نهایتا در 6 ماه اقدامات فنی خود را انجام و پیشنهادات طراحی خود را ارایه دهند در ایران هم این پیشنهادات به تصویب برسد.

    بنابراین روس‌ها در بازه زمانی 6 ماهه باید هم برآورد قیمتی و هم طراحی را ارایه دهند.  خادمی با بیان اینکه بر اینکه در مذاکرات با روسیه با مشکلی مواجه نشده‌ایم، تاکید کرد: ساخت پروژه بر عهده روس‌ها است و آذری‌ها در هیچ بخشی دخالت ندارند اما از آنجایی که بخشی از مسیر از آذربایجان می‌گذرد برای تردد نیاز است که آذری‌ها هم خط آهن خود را ارتقا دهند که این مذاکرات با آذربایجان در حال انجام است البته تاکنون آذربایجان تا حدی خطوط را ارتقا داده است و کشور آذربایجان با ایران همکاری دارد.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی