وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

وبلاگ معمار شهر

اخبار و مطالب معماری و شهرسازی ایران و جهان

مطالب و مباحث تخصصی معماری و شهرسازی و دیگر علوم وابسته را با ما مطالعه نمایید...




در اين وب
در كل اينترنت
  • قالب وبلاگ
  • تبلیغات

    طبقه بندی موضوعی
    شهردار رشت به طرح تفصیلی رشت اشاره کرد و گفت: ۵۱ روز است که اصلاحیه طرح تفصیلی به مسکن و شهرسازی ارسال‌شده و تاکنون هیچ پاسخی به شهرداری دراین‌باره داده نشده است.

    به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، مسعود نصرتی با حضور در چهل و هشتمین جلسه علنی شورای رشت اظهار کرد: ۲۵ پروژه عمرانی برای رشت از محل اعتبارات دولتی و استانی تعریف‌شده است.

    وی به انعقاد قرارداد مشاوره پیرامون راه‌اندازی تراموا در رشت اشاره کرد و گفت: قرارداد مربوط به راه‌اندازی تراموا به مبلغ دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان منعقدشده و در سال ۹۷ تعداد ۱۲ پروژه بزرگ و کوچک در رشت توسط شهرداری اجرایی می‌شود.

    نصرتی با اشاره به تقاطع غیر هم‌سطح در میدان مصلای رشت بیان کرد: این طرح تاکنون چند مرحله تغییر کرده و هنوز رضایتمندی لازم دراین‌باره کسب نشده است.

    شهردار رشت با اشاره به تالاب عینک تصریح کرد: طی جلساتی که با آب منطقه‌ای درباره تالاب عینک و مباحث پیرامون مالکیت آن برگزار شد قرار است تالاب عینک به‌صورت اجاره‌ای در اختیار شهرداری رشت به‌منظور اجرای پروژه‌های سرمایه‌گذاری قرار بگیرد.

    وی گفت: برخی از کارهای عمرانی ازجمله ایجاد پارکینگ در رشت را جزو زیرگروه سرمایه‌گذاری قرار دارد و در تلاشیم که تعدادی از املاک شهرداری رشت در مواقع موردنیاز به‌عنوان وثیقه معرفی شود.

    شهردار رشت به برگزاری اجلاس شهرهای خلاق خوراک دنیا در آذرماه سال جاری در رشت اشاره کرد و افزود: کلیات این کار تصویب‌شده و باید درباره منابع مالی این مهم بحث و گفت‌وگو شود که نیاز است یک عضو شورا به‌عنوان نماینده در این حوزه حضورداشته باشد.

    نصرتی با اشاره به شایعات پیرامون حضورش در وزارتخانه‌ای در تهران خاطرنشان کرد: تماس‌هایی دراین‌باره با بنده گرفته‌شده و امیدوارم شرایط مساعدی به‌وجود آید ولی فعلاً هیچ تصمیمی دراین‌باره نگرفته‌ام.

    وی با بیان اینکه تحقق بودجه سال ۹۷ شهرداری به چندین موضوع بستگی دارد تصریح کرد: انتشار اوراق، تسهیلات و فروش املاک از مباحث مربوط به تحقق بودجه است و باید با بررسی تمام این مباحث درباره بودجه و میزان تحقق آن بحث شود.

    شهردار رشت با اشاره به اینکه مباحثی که درباره احداث تصفیه‌خانه شیرابه سراوان به نقل‌قول از بنده دریکی از خبرگزاری‌ها منعکس‌شده است واقعیت ندارد بیان کرد: بنده با هیچ رسانه‌ای دراین‌باره مصاحبه نکرده‌ام.

    نصرتی به طرح تفصیلی رشت اشاره کرد و گفت: ۵۱ روز است که اصلاحیه طرح تفصیلی به مسکن و شهرسازی ارسال‌شده و تاکنون هیچ پاسخی به شهرداری دراین‌باره داده نشده است.

    وی با بیان اینکه حساب شهرداری رشت تا ده ماه آینده مسدود نمی‌شود افزود: در حال حاضر نگرانی‌هایی پیرامون چندین فقره چک برگشتی مربوط به سال ۹۱ در شهرداری رشت مطرح است.

    شهردار رشت پرداخت پاداش را یکی از اهرم‌های انگیزشی دانست و خاطرنشان کرد: با تفویض اختیارات به مدیران شهرداری رشت در آینده نزدیک شاهد حضور مدیرانی پاسخگو در شهرداری رشت هستیم.

    نظرات  (۰)

    هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی